[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Május. 4., Sze, 08:20:20 CEST

2011.05.04. 0:33 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> nem mai, hanem már a Bibliában szólt erről  Timetheus
> 2 Tim. 4,2
> Hirdesd az Igét, állj elő vele akár alkalmas, akár alkalmatlan időben, ints,
> feddj,
> buzdíts teljes béketűréssel és tanítással.
>
> 2 Tim. 4,3
> Mert lesz idő, mikor az egészséges tanítást el nem szenvedik, hanem a saját
> kívánságaik szerint gyűjtenek maguknak tanítókat, mert viszket a fülük;
>
> 2 Tim. 4,4
> És az igazságtól elfordítják az ő fülüket, de a mesékhez odafordulnak.

Na ez a pecás bagázs is egy nagy szemfényvesztő volt. Meg az a
pármillió, akiket az ő zászlajuk alatt megkeresztesháborúztak meg
meginkvizícióztak. Azoknak a szerencsétleneknek hol volt a nagyfőnök?

Mt 10.34
Ne gondoljátok, hogy békét jöttem hozni a földre. Nem békét jöttem
hozni, hanem kardot.
Mt 10.35
Azért jöttem, hogy szembeállítsam az embert apjával, a leányt anyjával,
a menyet anyósával.
Mt 10.36
Az embernek a tulajdon családja lesz az ellensége.
Mt 10.37
Aki apját vagy anyját jobban szereti, mint engem, nem méltó hozzám, aki
fiát vagy lányát jobban szereti, mint engem, nem méltó hozzám.

Szeretnék gratulálni annak, aki ilyeneket kinyilatkoztat :-)