[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Május. 4., Sze, 13:48:55 CEST

>Szeretnék gratulálni annak, aki ilyeneket kinyilatkoztat :-)

Te annak soha nem fogsz tudni gratulálni, mert nem egy szinten van veled és
valószínűleg soha nem is leszel vele egy szinten.

Ennek az írásnak több layere van. Az elsőt mindenki el tudja
olvasni, már aki tud olvasni.
A többire meg ki sem térek mert, ha látnád és értenéd akkor nem írtad volna
a hülyeségeidet.

Ne is akard megérteni, Te mindig csak a betűről betűre leírtat fogod ebből
érteni és az elég is a Te szintednek.

>saját vallásuk által, és hát ismerjük a nyáj tagjainak (birkák) a szellemi
>képességeit. Náluk simán megáll mindenféle indok nélkül is

Miért most nem birka nép van ?

Csak ez még sokkal rosszabb, vegyél, fogyassz, élj ,vegyél fel hitelt,
adósodjál el, igázd le a földet, tedd tönkre és pusztítsd el azt a gazda
testet amin élsz (föld golyó) pontosan úgy mint egy vírus, nézd a
valóvilágot és agyprogramozást, aztán ha öreg vagy akkor meg dögölj. Közben
a politikusbűnözők meg szétlopják a fejük fölül az
országot és a BIRKA nép még tapsol is hozzá. Bravó.

Ébresztő birkák...... lehet, hogy fel kellene már ébredni a csipkerózsika
álomból és talpra állni ?

Mielőtt valaki belekapaszkodna az agyprogramozásba...
A youtubon ott van a ladykaka videóklipje szinte kikockázva és kockánként
megmagyarázva. Vallástól és mindentől függetlenül nézd meg és meghökkensz
rajta.

DE
a témát én indítottam és ehhez képest a bicikliből már repülő lett.

Tehát létező dolog a radiesztézia vagy elvetendő ?

És a választ az egyik általam nagyra becsült listatárs adta meg:
kezdjuk ott, hogy mi az a foldsugarzas, hogyan merheto.
ha merheto, akkor az is merheto hogy meg lett-e szuntetve vagy sem.

Szerintem akár be is fejezhetnénk, mert az eredeti téma meg lett válaszolva.

Köszönöm

zsolt