[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 08:21:16 CEST

Sziasztok!

2011/5/4 Mágus Bérprogram Demo

> nem mai, hanem már a Bibliában szólt erről  Timetheus
> 2 Tim. 4,2
> Hirdesd az Igét, állj elő vele akár alkalmas, akár alkalmatlan időben,
> ints,
> feddj,
> buzdíts teljes béketűréssel és tanítással.
>
> 2 Tim. 4,3
> Mert lesz idő, mikor az egészséges tanítást el nem szenvedik, hanem a saját
> kívánságaik szerint gyűjtenek maguknak tanítókat, mert viszket a fülük;
>
> 2 Tim. 4,4
> És az igazságtól elfordítják az ő fülüket, de a mesékhez odafordulnak.

Anélkül, hogy kötözködési szándék lenne bennem: (Pedig sokszor van. :-) )
Megpróbálok a fenti szövegre többféle értelmezésben reagálni.
A célom csak az, hogy rávilágítsak, ugyanaz a szöveg, más nézőpontból mást
mondhat, lehet másképpen is értelmezni.

1. Ne politizáljunk! Tudjuk, hogy a politikus hazudik és a vak párthívek "*a
mesékhez odafordulnak*".
2. Az igazságot sokszor nehezebb elviselni, mint a mesét. Ezért néznek az
emberek brazil sorozatokat.
Vagyis az értékek helyett "*a mesékhez odafordulnak*".
3. Ti elhiszitek, hogy megtalálták azt a terroristát? Én abban sem vagyok
biztos, hogy egyáltalán létezett.
Az amerikai kormány által megvezetett emberek "*a mesékhez odafordulnak*" és
nem kételkednek.
4. Van olyan vallás, vannak elméletek, amelyek kételkednek Jézus
létezésében, abban, hogy Biblia igazat tartalmaz-e.
Kételkednek, hogy az időszámításunk kezdete óta valóban durván 2000 év telt
el, vagy jónéhány évszázaddal kevesebb.
Akkor most kinek lehet igaza? Aki hisz a Bibliának, vagy aki kételkedik
benne? Melyik csoport fordul a mesék felé?
5. Akár a szkeptikusok, akár azok, aki hisznek a földsugárzásban és hasonló,
jelenleg fizikailag nem mérhető,
kimutatható jelenségekben, mindkettő mondhatja azt, hogy a másikak"*a
mesékhez odafordulnak*".

Mivel az egész téma a kételkedésről szól, kérlek ne a fenti témákra
reagáljatok, hanem maradjunk a kételkedés témájánál!
Nem akartam senkit sem hergelni a témák felvetésével.

Üdv. Tibi