[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 11:14:28 CEST

Varga Tibor wrote:

> Mivel az egész téma a kételkedésről szól, kérlek ne a fenti témákra
> reagáljatok, hanem maradjunk a kételkedés témájánál!
> Nem akartam senkit sem hergelni a témák felvetésével.

Ez nekem tetszik.
A kételkedés szerintem a műszaki életben, meg a természettudományokban
alapvetés. Soha semmi nem áll meg kinyilatkoztatás alapján. Ezen túl a tények,
azok a dolgok, működések, amiket ezeken az alapokon elindulva sikerült elérni,
magukért beszélnek. Tehát, ha valaki pl az elektromosságban teljes egészében
kételkedik, az nehezen érvel pl számítógépen vagy mobiltelefonon át. :-) Vagy
aki az égboltott egy héjszerű valaminek képzeli, ami fölött ott az Isten, az
hülyén érezheti magát egy repülőgépen. (Ezek szélsőséges agyalmányok, nincs
ilyen ember szerintem.)