[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 11:18:32 CEST

vajk fekete wrote:
> ennel durvabb, hogy a naptar meg a vilag valtozasai miatt a
> horoszkopos jegyek hatardatumai total nem ott vannak mint ahogy
> hasznaljak. es errol fogalmuk sincs, akinek meg igen, az bolcsen
> kussol.

És mivel az asztrológia egy elég sok lekszikális anyagot tartalmazó "tudomány",
aki nem mélyed bele, az nem is tud érdemben semmit cáfolni.

Itt idézőjelek közé tettem, hogy tudomány, pedig ez tényleg az. Vannak axiómái,
amire az egész rendszer felépül, elég koherensnek tűnik kívülről. A hittudomány
se különb - szerintem. Már amennyiben a hittudomány nem a hívők ebbéli
tulajdonságainak az elemzésével, hanem magával a hittel foglalkozik.