[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 4., Sze, 11:21:12 CEST

hat ja, csak az egyik axioma, hogy attol vagy kos, hogy a mittomenmi a kos
csillagkepben volt amikor szulettel. csakhogy az nem akkor van, mint ami datumok
ra vannak irva minden horoszkopra. egy csomo ember aki azt hiszi hogy kos,
valojaban nem az, mert a mai naptar szerint nem ott vannak a hatarok.

vajk