[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Május. 4., Sze, 12:15:16 CEST

2011.05.04. 12:04 keltezéssel, Varga Tibor írta:
> Reklámok alapján szoktál szedni fájdalomcsillapítót, vagy wc frissítőt
> venni, sört inni?
> Elhiszed, hogy az arabok rombolták le a két tornyot?
> Elhiszed, hogy az éppen aktuális legújabb törvény előre viszi az ország
> helyzetét?
> Elhiszed amit az orvosod mond miután megvizsgált?
>
> Miért hiszed el ezeket? (Már amelyiket elhiszed.)

Utánanézés nélkül szerintem egyetlen értelmes ember sem hiszi el ezeket.
Ha egy új fájdalomcsillapító jelenik meg a piacon, kipróbálom. Ha még
jobb is, mint amit eddig használtam, ezen túl azt használom.

A két tornyot repülőgépek rombolták le :-) Azt is lehet tudni a
rádiózásból -azt hiszem- hogy melyik utasok vették át a gép feletti
irányítást. Hogy kinek hatására, azt nem.

Egy törvény annyit ér, amennyit betarttatnak belőle. Minden törvény
kedvez valakinek, és hátrányos másnak. Azt kell eltalálni, hogy többnek
kedvezzen, mint hátrányos legyen, tehát legyen hasznos.

Ha az orvosoknak feltétlen hinnék, már nem élnék :)

> Nem azért hiszed el, mert birka vagy.

Azért nem hiszem ezeket el, mert nem vagyok birka.

> Hanem mert aki mondja annak valamiféle tekintélye van,
> mert nincs időd utánanézni és egy próbát megér,
> mert ...
> Tudnék még okokat kitalálni.

Próbát minden megér, de ha nem bizonyosodik működőképesnek, akkor jövő
vasárnap mi a szent szarnak mennék megint a templomba? Ha a
fájdalomcsillapító nem múlasztja el a fájdalmat, akkor kidobom a fenébe,
és nem veszek még egyszer olyat.

Mindenki valljon azt, amit akar, ha neki ettől jobb, de esetleg a
kormányzatba nem kéne beszivárogni, és ne legyek már lenézve, ha én
esetleg a világ svédasztaláról nem éppen azt a falatot választom.

> Visszakanyarodva az eredeti témához.
> Majd, ha lesz olyan fizikai elven működő mérőeszköz, ami
> reprodukálhatóan kimutatja a földsugárzást,
> akkor lehet ellenőrizni, hogy árnyékolja-e valami a földsugárzást.
>

> Amíg meg nem tudom megtapasztalni, addig nem hiszek benne!

Ha meg megtapasztalod már, akkor nem hit hanem ténykérdés a dolog.
--
Hofferek Attila