[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 14:40:07 CEST

Varga Tibor wrote:

> Ennél vadabb dolgokat is megkomponáltak már.
> Ha csak az indítékokat nézzük, akkor sok minden hihetővé válik és
> bizonytalan leszek abban, amit
> a híradásokban hallok.

Na jó, de ma, az internet világában az európaiak is megnézhetik, hogy tényleg
összedőltek-e a wtc tornyok, és hogy léteztek-e. Ha máshonnan nem, hát a google
earth-ból meg millárd fényképről, de oda is lehet utazni. Szerencsésebb esetben
akár ismerős is beszámolhat a neten át a közvetlen élményeiről.

> Ide, exkatedra kijelentésnek sorolom azt is, hogy milyen szervezet
> rombolta la a tornyokat.

Én nem tenném, de ez a mi szintünkön, akik nemigen vagyunk érintettek, az a
kategória, ami után nem érdemes nyomozni. Akiket érint, azok tuti nem sima hitre
alapoznak.

> Nem tudom megtapasztalni a súlytalanságot (pénz hijján), de azért
> hiszek benne, hogy van. :-)
>
> Józsi!
> Ha jól tudom, amikor az egyetemet végezted, akkor már használatban
> volt a Schönherz kollégium, ami
> a várból költözött le. Akkor meg biztos utaztál a liftjében is.

Asszem utaztam egyszer.

> Vagyis tapasztalhattad, hogy csökken a súlyod amikor lefelé gyorsít.

Más a csökken, és más az, hogy eltűnik. De felhomályosítalak, hogy már jóval
előtte is volt fogalmam a súlytalanságról. :-)

Kicsit belemászok ebbe a "megtapasztalás" dologba.
Itt nagyon szélsőségesen el lehet tévelyegni.
Pl az összes hívő megtapasztalásról beszél, amikor az Istennel való
találkozásáról van szó.
Aztán én, mint nemhívő, szintén mesélhetek ilyesmit. Pl pár évvel ezelőtt azt
álmodtam, hogy az Isten bevonta a lelkemet, mint a rendőr a jogosítványt. Ettől
valahogy nagyon megkönnyebbülve ébredtem, és létezek azóta is. Akinek ugye nincs
lelke, az már nem kerül a pokolba se, a mennyországba se. Én meg úgy vagyok
vele, hogy dafke bebizonyítom, hogy lélek nélkül, natúr biológiai testként is
lehet becsületesen, tisztességesen élni, amíg a halál el nem választ... akarom
mondani el nem jön. :-)

Na persze ezt az egészet nem kell túl komolyan venni, mármint ezt a lélek
dolgot.

Aztán a filozófiai irányzatok között mintha lenne olyan, ami kétségbevonja az
érzékelést egyáltalán. Még azt is, hogy ha azt látom, hogy eldurrant a
villanykörte, sötét lett, aztán megnézem, tényleg szakadt a wolframszál, a másik
is látja... mégis az egész egy merő illúzió. Na ezzel nem tudok mit kezdeni. Ez
bármiféle megtapasztalást kétségbe von.

Ez a két véglet, az utóbbi meg a hívő megtapasztalása között aztán ezerféle
árnyalat lehetséges.