[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 14:06:57 CEST

Sziasztok!

>  Elhiszed, hogy az arabok rombolták le a két tornyot?
>>

> Én el, mert bizonyítékokat találtak, de azt nem tudom ellenőrizni, hogy a
> valóságot mondják, vagy csak meg van komponálva. Azért az egész rendszert
> tetőtől talpig nem lehet megkomponálni.

Ennél vadabb dolgokat is megkomponáltak már.
Ha csak az indítékokat nézzük, akkor sok minden hihetővé válik és
bizonytalan leszek abban, amit
a híradásokban hallok.

 Visszakanyarodva az eredeti témához.
> Majd, ha lesz olyan fizikai elven működő mérőeszköz, ami
> reprodukálhatóan kimutatja a földsugárzást,
> akkor lehet ellenőrizni, hogy árnyékolja-e valami a földsugárzást.

Addig viszont az exkatedra állításokat el lehet vetni, teljesen alaptalanok.

Egyetértek.
Ide, exkatedra kijelentésnek sorolom azt is, hogy milyen szervezet rombolta
la a tornyokat.
Azért exkatedra, mert nem voltam ott, és mindent csak többszörös
adatátviteli eszközön
keresztül hallottam. A politikus, az újságíró meg nagyon nagy torzítást visz
a továbbítandó információba.
Másnak lehet más a véleménye.
Joga van hozzá.
 :-)

 Amíg meg nem tudom megtapasztalni, addig nem hiszek benne!

Nem tudom megtapasztalni a súlytalanságot (pénz hijján), de azért hiszek
> benne, hogy van. :-)

Józsi!
Ha jól tudom, amikor az egyetemet végezted, akkor már használatban volt a
Schönherz kollégium, ami
a várból költözött le. Akkor meg biztos utaztál a liftjében is.
Vagyis tapasztalhattad, hogy csökken a súlyod amikor lefelé gyorsít.
Ebből a tapasztalatból extrapolálással következtetni lehet, hogy elég nagy
lefelé ható gyorsulás esetén nulla lesz az ember súlya.
Vagyis létezik a súlytalanság. Pedig nem tapasztaltam, csak a
súlycsökkenést.
:-)

Üdv. Tibi