[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Május. 4., Sze, 17:18:02 CEST

2011.05.04. 16:58 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Lehet, erre nincs tapasztalatom. Azaz a szájkaratéra van, a rokonságban
> is, meg a szomszédságban is van, aki másról se tud beszélni, csak így
> jézus meg úgy isten. De annyira nem zavar, mert ritkák a találkozások.

Nálam meg sűrűk. A sógornőm az őrületbe tud kergetni a szíriusszal meg
hogy jézus pártus herceg volt, egyben magyar is. Persze templomba ő sem
jár, viszont a húgát (asszonkám) erőst agitálja az egyházi iskolával.
Nyílt itt az uszobával szemben egy tök új hájtek iskola, ujjaimat adtam
volna oda ha anno ilyenbe járhatok, de az szerinte szar, még nem mondta
miért.

http://index.hu/tudomany/2010/02/05/harommilliardert_epult_fel_a_budaorsi_altalanos_iskola/

Én megfogadtam, hogy ha bedől neki a feleségem, és a
bugyibanyúkálósakhoz íratja a lányaimat a rosszallásom ellenére, úgy
felrúgom a sógornőmet, hogy le sem esik :-)

--
Hofferek Attila