[Epitesz-barkacs] radiesztézia vagy százezer forintos lenyúlás ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 4., Sze, 18:01:33 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nálam meg sűrűk. A sógornőm az őrületbe tud kergetni a szíriusszal meg
> hogy jézus pártus herceg volt, egyben magyar is. Persze templomba ő

Részvétem.

> Nyílt itt az uszobával szemben egy tök új hájtek iskola, ujjaimat
> adtam volna oda ha anno ilyenbe járhatok, de az szerinte szar, még nem
> mondta miért.
>
> http://index.hu/tudomany/2010/02/05/harommilliardert_epult_fel_a_budaorsi_altalanos_iskola/

Elolvastam a cikket, és csak úgy sütött a rosszindulatú irigység a cikk
írójából. Szóval ez tényleg egész jó suli lesz technikailag. A tanerő más
tészta, de én arra is adok jó esélyt látatlanban.

Szóval csak sok sikert tudok kívánni a küzdelemhez. Remélem, győzöl. Különben
ciki lesz, ha föld körüli pályára állítod a sógornődet. :-) Vagy inkább a
szökési sebességre gondoltál? :-) Gondolj arra, hogy leég a haja, mire kijut a
légkörből! :-)