[Epitesz-barkacs] Teszt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 16., H, 15:14:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egyszerüsitett  szamolashoz
>
> 1,8m x 1,8m = 3,24m2
> 700N/m2 -> 2250N  -> 225kp
>
> egyszerüsitett szamolasnal  közeppontosan ennyi eröt kellene kibirnia
> a kapu, kerites, stb elemnek

Márpedig ennyit az oszlopok se fognak bírni, sőt, a környéken lévők közül elég
kevés bírná. Van a környéken ilyesmi kerítés, lehet, hogy becsöngetek, hogy
mutassák meg belülről is. Sok szélvihar volt már, de eddig még semmilyen
kerítést nem láttam bedőlni emiatt. Vagyis én bizony nem tartom reálisnak ezt a
számítási módszert. Lehet, hogy ha 20m magasan lenne, vagy az óceán partján,
akkor már helyesebb lenne, de itt földközelben tán még az ominózus augusztus
20-i vihar se adott ekkora nyomást.