[Epitesz-barkacs] Teszt

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 16., H, 15:54:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.05.16. 15:14:28 +2h-kor írta:

> Márpedig ennyit az oszlopok se fognak bírni, sőt, a környéken lévők közül
> elég

nem akarok meggyozni senkit, csak ipari kapu, kerites temaban
keresgeltem es ma mar MSZ EU szabvanyra hivatkozva szelallosagi
fokozatokra hivatkozgatvak ilyen-olyan N/m2 ertekekkel dobalodznak

persze ebben biztosítási statisztikak is lehetnek a hatterben,
lehetoleg ugy, hogy a biztositonak ne kelljen fizetnie...