[Epitesz-barkacs] Bioszféra

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 18., Sze, 18:22:52 CEST

annyibol jol megtervezett volt az, hogy igy motivaltak voltak a resztvevok.

a betonos cucc meg nem olyan egyszeru szerintem. elotte senki nem tudta hogy ez
a hatas ilyen jelentos lehet. fejtegetik is, hogy csak azert jelent meg a hatas,
mert mas hasonlo kiserletekhez kepest itt sokkal jobb volt a legtomorseg. nem
irnak konkretumokat, csak azt, hogy utolag az jott ki a szamitasbol, hogy mas
kiserleteknel egyszeruen a minimalis kifele szellozes eltuntette volna ezt a
kulonbseget.

vajk