[Epitesz-barkacs] Bioszféra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 18., Sze, 18:46:28 CEST

vajk fekete wrote:
> annyibol jol megtervezett volt az, hogy igy motivaltak voltak a
> resztvevok.

Végülis nem akarom lehúzni nagyon a programot, de az a gyanúm, hogy ha ezt
tudósok rakják össze, hogy mit hogyan kellene csinálni, akkor ilyen baki, hogy a
beton... fel se merült volna.

> a betonos cucc meg nem olyan egyszeru szerintem. elotte senki nem
> tudta hogy ez a hatas ilyen jelentos lehet. fejtegetik is, hogy csak
> azert jelent meg a hatas, mert mas hasonlo kiserletekhez kepest itt
> sokkal jobb volt a legtomorseg.

Inkább azért, mert a kísérletben részt vevő térben a beton részaraánya sokkal
nagyobb volt, mint a természetben. :-)

> nem irnak konkretumokat, csak azt,
> hogy utolag az jott ki a szamitasbol, hogy mas kiserleteknel
> egyszeruen a minimalis kifele szellozes eltuntette volna ezt a
> kulonbseget.

Lehet, de az elég ciki, hogy ennyi meló benne van a projektben, és kiderül
valami bázsátel hiba, és ahelyett, hogy kiküszöbölték volna akárhogy, az egészet
berekesztették. Így az egész pocsékba ment, amibe azt a baromi sok pénzt
beleölték.
Az lett volna a jó, ha folytatják valahogy, állami vagy más pénzt bevonva.

Aztán lehet, hogy végül jó sok tapasztalat gyűlt össze ezzel is.