[Epitesz-barkacs] kotelmaszogep Jozsinak

cst maguspr at freemail.hu
2011. Május. 20., P, 12:17:24 CEST

eperizu joghurt ( ausztral fafajta fureszporabol kitermelt
izanyagbol 1csepp ) poharankent a benne levo munka,
fejlesztes eltorpul az eladasahoz szukseges marketinghez
kepest,

a szerencsejateknal pl. a Tango nevu jatek ( ami innovativan
akar jo is volt )  elegge flugberci marketing miatt pusztult ki,
mert "celreteget" tevesztett

tehat hiaba keszitek egy jó kapcsolast, terveznek hozza nyakot, furnam,
forrasztanam,  ha nem talalok hozza ugyes marketinges csapatot hozza,
a piac leginkabb nem a tudasomat fogja dijazni, hanem, hogy jo marketiggel
megtalalom-e a celreteget, vagy tul is lovok rajta (calgon).