[Epitesz-barkacs] kotelmaszogep Jozsinak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 20., P, 15:20:03 CEST

cst wrote:
> eperizu joghurt ( ausztral fafajta fureszporabol kitermelt
> izanyagbol 1csepp ) poharankent a benne levo munka,
> fejlesztes eltorpul az eladasahoz szukseges marketinghez
> kepest,

Lehet, hogy joghurtnál így van, de én még market inget nem vettem magamra. Igaz,
hogy nem is 200 fős a cégem, hanem önfoglalkoztató vagyok, de ez az én egyéni
szoc problémám. Meló mindig rengeteg volt és van, csak a munkagép fárad. :-)

> tehat hiaba keszitek egy jó kapcsolast, terveznek hozza nyakot,
> furnam, forrasztanam,  ha nem talalok hozza ugyes marketinges
> csapatot hozza,

Hát bizony ez nem így van.

> a piac leginkabb nem a tudasomat fogja dijazni, hanem, hogy jo
> marketiggel megtalalom-e a celreteget, vagy tul is lovok rajta
> (calgon).

De bizony vannak területek, ahol igenis a tudást díjazza a piac. Hogy megoldasz
olyasmit, ami kell az ügyfélnek, és olyan áron, amiért megéri neki is, neked is.