[Epitesz-barkacs] betonsator

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 21., Szo, 10:52:39 CEST

a hungarocell zsalus cucc, amit latsz, kell tartalmazzon vasat. csak nincs
klasszikus vasszereles, hanem a sorok koze kell tenni x soronkent vasat, meg
fuggolegesen beleszurni adott tavolsagonkent.

ebben a satras temaban az az allati, hogy elore le lehet gyartani, legmentesen
lezarva elall. es ha valahol mondjuk foldrengesben fedel nelkul marad 50ezer
ember, odamegy harom kamion, lepakoljak a cuccot, kiteritik, felfujjak,
belocsoljak, es kesz is a satorvaros.

ugy tunt hogy a merevseget a kupolan kivul kivul levo bordak is adjak, szoval
siman lehet hogy tenyleg elbirja ha utanna pl betemeted.

vajk