[Epitesz-barkacs] betonsator

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2011. Május. 21., Szo, 09:47:10 CEST

mostanaban egyre tobb olyat latok, ahol a hagyomanyos vasalas+beton
helyett muanyag (hab) blokkelemek es belejuk ontott beton, v cement adta
a szerkezetet.  nem igazan ertem, hogy lehet kisporolni a vasat?

a dolog azert erdekes, mert ilyen felfujt zsaluzat + muanyaghab bordak
es beton komboval tenyleg gyorsan lehet epitkezni szukseg eseten pld
satornal tartosabb atmeneti szallasokat.