[Epitesz-barkacs] betonsator

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Május. 21., Szo, 11:22:40 CEST

1. van fodem is hungarocell zsaluval. tobbfele is. pl amit egyszer neztem, ott
egy alulbordas betonlemez lesz a fodem, a bordak helye, es a vas is benne van az
eloregyartott hungarocell zsaluban. a bordanal csak 5cm lesz a hab, de egyebkent
25cm, atlag eleg jora kijon.

2. azok a pontos teglak nem a lezertol pontosak, csak jol hangzik. egyszeruen
meretre csiszoljak egetes utan. nekem nagyon hidegem van tole, nem tudom elhinni
hogy hosszutavon mukszik ez az otlet. a habarcs lenyege, hogy tokeletes
teherelosztokent mukodik. a purhab nem lesz reteg a teglak kozott, csak kitoltni
a rest meg ragaszt. de a teglak pontszeruen fognak egymasra terhelni. ha
hozzaveszem hogy ezek a teglak milyen hartyanyi lemezekbol vannak belul, milyen
iszonyat torekenyek, nehez elhinni hogy a kesz falban nem fognak megroppanni.

vajk