[Epitesz-barkacs] betonsator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 23., H, 11:02:53 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Van agyag, de mivel az összeszikkadt az építéskori sár formájából,

A képről úgy tűnt, hogy nincs semmi a kövek között.

> inkább csak helykitöltő, mint teherviselő. Amúgy ebből a kőből
> csináltam egy nagy rakást, olyan 2*3 m alappal és 2 méter magas (0
> szobás ház :-) abban sem roppannak össze az alsók, pedig ott csak kő
> van. Annyit tettem, hogy viszonylag jól összeválogattam őket.

Ez kicsi magasság hozzá, hogy releváns legyen. Mert ugye az számít. Biztos össze
lehet úgy is rakni, hogy megroppanjon, de egy kőnyűves azt mondaná rá, hogy
"helyezkedik". :-) Komolyan hallottam ezt a kifejezést, a normál módon épült
téglaházra is ezt mondja.