[Epitesz-barkacs] betonsator

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Május. 23., H, 10:20:16 CEST

> Nemnem! ez csak kívülről van bevakolva, belül bizony csak rakosgatva van.
> Nekem legalábbis úgy tűnik.

Van agyag, de mivel az összeszikkadt az építéskori sár formájából,
inkább csak helykitöltő, mint teherviselő. Amúgy ebből a kőből
csináltam egy nagy rakást, olyan 2*3 m alappal és 2 méter magas (0
szobás ház :-) abban sem roppannak össze az alsók, pedig ott csak kő
van. Annyit tettem, hogy viszonylag jól összeválogattam őket.

szia: Balázs