[Epitesz-barkacs] tetoablak

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Május. 29., V, 08:56:48 CEST

Hofferek Attila írta 29 May 2011  8:44 levelében:
> Van valakinek tapasztalata a kovetkezo fajtakkal?
> Ar szerinti sorrendben:
> Okpol
> Fakro
> Velux

> Tenyleg annyival jobb lenne a velux, hogy tobb, mint ketszer annyiba
> kerul (beepito cuccok nelkul), mint az Okpol (tokkal vonoval
> gyantaval)? Kinek milyen tetoablaka van?
Csak a Veluxot ismerem. Kiforrott, profi termék. Nem tudom annyival jobb-e,
nem ismerem a többit. Mondjuk a tartozékokat (roló, redőny) taliga aranyért
adják :-( Tudtommal van háromrétegű üvegezéssel is, időnként akciósan
alapáron.
Ha cserélsz, a külső árnyékolásról ne feledkezz meg. A redőny lenne az igaz,
de megfizethetetlen. Elég jól bevált a külső árnyékoló roló, amin azért jön be
némi fény.

> Sajat kezuleg kivitelezett beepitessel (cserevel) kapcsolatban van
> valakinek tapasztalata?
Ha a tető bontását, helyreállítását meg tudod csinálni, nem nagy varázslat.
Van hozzá gyári beépítő keret (bádogozás), célszerű megvenni.
A kapcsolódó fóliákra, a hőszigetelés folyamatosságára oda kell figyelni.
Célszerű biztosítani a fólia átszellőzését abban a gerendaközben is, ahol az
ablak van.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu