[Epitesz-barkacs] tetoablak

Gönczi János gj at tgvhp.hu
2011. Május. 29., V, 13:02:20 CEST

20:59 keltezéssel, Hofferek Attila írta:
> Van valakinek tapasztalata a kovetkezo fajtakkal?
> Ar szerinti sorrendben:
> Okpol
> Fakro
> Velux
>
> Tenyleg annyival jobb lenne a velux, hogy tobb, mint ketszer annyiba
> kerul (beepito cuccok nelkul), mint az Okpol (tokkal vonoval
> gyantaval)? Kinek milyen tetoablaka van? En iden szeretnem lecserelni
> a czinege tipusu, elegge megviselt allapotban levo ablakaimat, es
> szivesen kifizetnem a veluxert a penzt, ha tudnam, hogy nem kidobott
> penz.

> [...]
Nálunk Velux ablakok vannak. Még az ácsok tették be majd 20 éve.
Több mint tíz évvel ezelőtt még egyet vettem. Tök egyedül mindennel
együtt talán három óra alatt építettem be. Kisebb volt mint a szarufák
köze, így még valamit oda betettem, hogy ne a cserépléc tartsa.
Azóta is teljesen rendben van ablak.
Nem volt egy nagy mutatvány.