[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Május. 29., V, 13:31:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.05.29. 11:41:53 +2h-kor írta:

> ez így van, csak mégis aszondom, hogy ha ez szándékos, és elterjed, mondjuk
> vízfogyasztók fele használná így a vizet, akkor a maradék duplát kéne
> fizessen.

szerencsére 500literes pufferhez családi hazban sincs elég hely, és
kellene elé nyomásszabályozó is, mert 12 l/h még nem porget,
de a nyomasnovekedes miatt a mar 13 l/h -s mar beindítja
és napi 80Ft " nyereséget " felemésztené a "cseppszámláló"
elektronika

> [...]
> semmit nem is vittek el, akkor is elcseszi a további életének a minőségét.
>
> Ha pl áramot lopna a lakosság nagy hányada, és ez a szemlélet szétterjedne
> mindenre, ez már nagyon beleszólna az életminőségbe. Végülis nálunk most ez
> van.
>
> Tegnap hallottam, hogy a korrupció terén nagyon csúcson vagyunk. A korrupció
> az  egyfajta lopás. Ez is nagyon mélyen rányomja a bélyegét az itteni létre,
> legyen
> szó állami megbízásról (üzleti), egy gyerek születéséről. vagy akárcsak
> arról,  hogy pénzt vagy bármit hoz a postás.

a "közösből lopni nem bűn" gondolattal  2generació nőtt fel, és 2generacionak
kell
lecserelodni ( Mózesnek is 40évig kellett mozgatnia a népet a pusztában, hogy
az egyiptomból
való kihozás és a kánaánba való bejutás között "agyi lecserelesnek" kellett
lennie )