[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Május. 29., V, 17:55:37 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én egyszer találtam egy tárcát a Dohány utcában, amikor még ott
> laktunk a rákóczin, és egy közelben lakó fentemlített alulírotté
> volt, a szig fénykép alapján, meg a név alapján sem igen fogtam
> gyanút, középkorú fickó, ha jól emlékszem Ocsgay Gyula volt a neve
> (nem pont ez, de ilyesmi, tehát nem lakatos vagy kolompár). Egy
> tárcához képest jelentős összeg volt benne, kb 400.000 pénz. Hát
> elment a kedvem eléggé tőle. Abban maradtunk, hogy a lelkemre
> kötötte, hogy ha el kell valamit intézni (vagy valakit), csak neki
> szóljak, de tényleg. :-) Ja és amit ki akartam hozni, váltig
> [...]

Érdekes történet, nekem is van egy ilyesmim, ami arra sarkall, hogy legközelebb
ne nagyon tegyek ilyet, ha találok valamit:

Mi (a nejemmel) nem pénztárcát, hanem iratokat, bankkártyákat meg efféléket
tartalmazó miafrancot találtunk. Egész közel lakott az illető, elvittük neki.
Megköszönésről szó se volt, örültünk, hogy nem hívta ki a yardot, hogy mi loptuk
el tőle. Már csak azt vártam, hogy azzal hozakodjon elő, hogy depedig volt ott
mellette még 20millió Ft, és feljelent, az eltulajdonításáért.

Szóval ez az ország ebből a szempontból is egy nagy szar.

Naponta járok el előttük, gyakran eszembe jut, hogy milyen egy rohadt mocsok
család lehet.

Persze pozitív élményem is volt: egy autó a szemem láttára indult el otthonról,
a faszi a tetejére tett valami kis tatyót, az lerepült, én felvettem, és
követtem. Valahol utolértem, leintettem, odaadtam, és nagyon-nagyon hálás volt.

(Én meg egyszer éjjel elmentem tankolni a zsigulival akkor még, és
rajtafelejtettem a pénztárcát az autón hátul a csomagtartó fedelén. Hazaérve
rajta volt. :-) Ez még az az időszak volt, amikor nem bent, hanem a kutasnál
kint kellett fizetni. Éjjel baromi fáradt voltam...)