[Epitesz-barkacs] vizora reagalasa csopogesre ?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Május. 29., V, 15:20:58 CEST

2011.05.29. 11:41 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Ha elvesztem a pénztárcámat, biztos lehetek benne, hogy sohasem lesz meg

Én egyszer találtam egy tárcát a Dohány utcában, amikor még ott laktunk
a rákóczin, és egy közelben lakó fentemlített alulírotté volt, a szig
fénykép alapján, meg a név alapján sem igen fogtam gyanút, középkorú
fickó, ha jól emlékszem Ocsgay Gyula volt a neve (nem pont ez, de
ilyesmi, tehát nem lakatos vagy kolompár). Egy tárcához képest jelentős
összeg volt benne, kb 400.000 pénz. Hát amiko relvittem neki látom, hogy
az arc az stimmel, de ez valami igen füstös cigány volt, nem is igen
értettem amit mond, mindenesetre örült nagyon, nagyon akarta, hogy a
pénzt tartsam meg, neki csak az iratai kellenek. Belegondoltam, hogy
miből származhat az a pénz, és elment a kedvem eléggé tőle. Abban
maradtunk, hogy a lelkemre kötötte, hogy ha el kell valamit intézni
(vagy valakit), csak neki szóljak, de tényleg. :-) Ja és amit ki akartam
hozni, váltig állította, hogy én tuti cigány vagyok, csak nem tudok
róla, mert egy szar magyar nem hozta volna vissza :) Mondta ezt a kék
szemem és a viszonylag világosbarna hajam ellenére :)