[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 14:43:42 CET

Ez a kandalló teljesen nem zárható el.
Valójában csak akkor szoktam levegőt adni neki, amikor a szunnyadó parázsra
rakok fát és nehezen gyullad meg, mert már
alig van parázs.
Egyéb esetekben, begyújtáskor is le va zárva az egyetlen szabályozható
nyílás.
Van rajta nem szabályozható is.

Ez nem kályha, hanem beépített kandalló. körben mészkő.
Az égéstér felett egy tölgyfa gerenda (kb 18cm x 18cm x 180 cm) díszként.
A tetején hatalmas légtér, ahonnan távozik a felmelegedett levegő részben
ebbe a helyiségbe,
részben másik 4-be.

Üdv. Tibi