[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 16:28:21 CET

Varga Tibor wrote:

> Ez nem kályha, hanem beépített kandalló. körben mészkő.
> Az égéstér felett egy tölgyfa gerenda (kb 18cm x 18cm x 180 cm)
> díszként.

Meg ha kell, kicsit jobban befűtesz.. :-)

> A tetején hatalmas légtér, ahonnan távozik a felmelegedett levegő
> részben ebbe a helyiségbe, részben másik 4-be.

Ismerős ventillátorral küldi el a kandallója környékéről odébb a levegőt. Nem
tudom, hogy lehet ezt esztétikusan meg csendesre megcsinálni, de ha fentről a
plafon tájáról le van küldve a meleg levegő lájtosan, de hatásosan, az nagyon
sok energia megtakarításával járhat.