[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Nov. 8., K, 14:59:05 CET

2011.11.08. 14:52 keltezéssel, vajk fekete írta:
> a felulet/hoszigeteles tema szerintem nem csak teljesitmeny kerdes, a
> tuzter fala nem tud (nem tul szerencses ha) olyan meleg lenni, hogy az
> mar "taplalja" az egest. szerintem.

Táplálja vagy nem táplálja, minden egyes plusz celsius fok
kedvez az égésnek. A robbanásbiztos gázérzékelők is így
működnek, illetve pont ellenkezőleg, ha onnan nézzük:
egy sűrű fémszivacson keresztül jut bele a gáz
az érzékelőbe, és ha a gázkeverék a két robbanáshatár
közt van, és belül valami miatt meggyullad a keverék,
akkor a fémszivacs elvonja az égéshő nagy részét, nem tud
továbbterjedni az égés.