[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

cst maguspr at freemail.hu
2011. Nov. 8., K, 16:26:32 CET

http://brikett.ewk.hu/futoertek

A következő táblázat a fa nedvességtartalma (vízmennyiség százalékban a fa
száraz súlyához
képest) és a fűtőérték közötti összefüggéseket mutatja.

( itt egy táblázat van, amit ide nem tudok felrakni)

!!!!!!!!
de itt van egy másik fontos adat:számoláshoz:

Érdekességként néhány fafajta fűtőértéke 15%-os !!! nedvességtartalom
esetén (melyet kb 2 éves szárítással érhető el):

. Bükk: 15,12 MJ/kg
. Tölgy: 15,12 MJ/kg
. Akác: 14,76 MJ/kg
. Gyertyán: 15,12 MJ/kg