[Epitesz-barkacs] vizszintes tuzter

cst maguspr at freemail.hu
2011. Nov. 8., K, 17:11:21 CET

a cserépkályha füstjárathossza alapján 50 - 90% hatásfok

1mázsa akácfa mostanában a mi falunkban kb 2800Ft

azt nem találtam meg még a neten, hogy a 15MJ/kg
100% hatásfokhoz tartozó-e vagy sem

20%-os víztartalom  kb 4kWh/kg -ak felelne meg

kb gáz alattinak jönne ki, ha a klímád COP-ja alapján
gáz alá kijönne, akkor csak házi fa- és papírhulladék
eltüzelésére kellene valami égetőfélét csinálnod