[Epitesz-barkacs] Hungarocell plafonra

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Nov. 9., Sze, 08:34:52 CET

Sziasztok,
Nekem is ilyesmi gondom van, szigetelném a plafont egy kicsit, belülről
szigetelni.
A nappaliban 2 cm-nél nem lenne jó vastagabb réteget elérni, a lakás többi
részén lehet 5-6 cm.
De hogyan lehet ezt tényleg szépen megcsinálni?
100 m2-t beton födémbe végigdűbelezni  (cca 500 lik, ha nem több) - na azt
nem...
Akkor már inkább a vékony gipszkarton, akkor csak a sineket kell a plafonba
fúrni, igy megoldódik a felületkezelés is (glettelhető, festhető), de ez
csak a lakás többi részére jó megoldás, a nappaliba ez a vastagság már nem
fér bele. Ráadásul elég macerásnak tűnik igy is..

Lehet kapni olyan mintás, ronda 50x50-es hungarocell lapokat plafonra, azt
is csak ragasztják,  akkor szerintem a 2-5 cm-est is lehet csak ragasztani.
Utána viszont glettelni is kellene.  Rá kell tenni a hálót, és a ragasztót?
Akkor viszont jelentősen megnő a rendszer súlya, lehet, hogy lehúzná a
ragasztót? Esetleg valamilyen vékonyabb, könnyebb glettelés létezik?

KI