[Epitesz-barkacs] Kabelmodem szereles kerdes

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 09:07:31 CET

Békának írtam már, de mivel nem tudom, mikor tud válaszolni és elvben ma
intéznem kéne, beírom ide is, hátha tudja valaki...

Szeretném saját beszereléssel elintézni a modemet. A kábelezés megvan a
falban, stb (volt már UPC, csak sokáig nem laktam ott, most meg albérlők
lesznek). Ami probléma, hogy a faltól a modemig kellene üvegszál kábel -
egyáltalán az kell???. A kérdésem, ha saját beszereléssel megveszem az UPC
ügyfélszolgálaton, adnak nekem mellé kábelt felcsatlakozózva, vagy akkor
mindenképp a helyszíni, kijövős szerelést kellene kérnem?

Szal ez a kábel, ami kell nekem, ez mi? milyen csatlakozós, tudok ilyet
esetleg boltban venni készen?