[Epitesz-barkacs] kóc

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Nov. 14., H, 15:19:48 CET

Sziasztok!

Szerintem más típus volt a kettő.
Vagyis az egyik arra lett tervezve, hogy a kóvval összerakva ott tömítsen.
A másik meg felületen tömítsen. Nem volt feltűnően sima a vége?
Az ilyenek arra készülnek, hogy tömítést raksz a végére és a hozzá való
anyába tekered.
Hasonló például a kerti csapokon lévő hollandi amire a slagot húzzuk.
Tömítés kell a rendes záráshoz.

De létezik olyan is aminek a vége kúpos és a megfelelő anyával összerakva a
kúp az anyagával tömít és nem kell
hozzá sem gumitömítés sem kóc vagy teflon. A kúposakat mintha a
gázszerelésnél használnák, de tévedhetek.

Üdv. Tibi