[Epitesz-barkacs] Műanyag konyhapult?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 8., Szo, 09:42:44 CEST

bevallom, hogy nálam a sütőből kiemelt 180celsiusos tepsit
is minden hókuszpókos előkészítés nélkül ki kell bírnia.

ha nem bírja ki, rohadjon meg, a pozdorjalapok ezt nem szeretik

sajnos gránitlapra nem telik, de a pozdorjalapokat
nem szeretem ( nem én vagyok a konyhapultért, hanem
a konyhapult bírjon ki engem )
http://www.marvanygranit.hu/konyhapult/

Miért gránit?

A gránit munkalapok fényűző megjelenést kölcsönöznek a konyhának.

Hőálló és keményebb az acélnál -a gránit munkalapra akár a sütőből
kivett forró edényeket is nyugodtan rátehetjük