[Epitesz-barkacs] Műanyag konyhapult?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Okt. 8., Szo, 10:43:06 CEST

2011.10.08. 9:42 keltezéssel, cst írta:
> bevallom, hogy nálam a sütőből kiemelt 180celsiusos tepsit
> is minden hókuszpókos előkészítés nélkül ki kell bírnia.
>
> ha nem bírja ki, rohadjon meg, a pozdorjalapok ezt nem szeretik
>
> sajnos gránitlapra nem telik, de a pozdorjalapokat
> nem szeretem ( nem én vagyok a konyhapultért, hanem
> a konyhapult bírjon ki engem )

Mi még nem égettük szét, pedig sütünk főzünk, és nem érzem magam
gúzsba kötve emiatt. Mi az amúgy is mindig kéznél levő vágódeszkára
szedjük ki a forró sütőt. Ha meg egy lábos forró, és nincs mind a négy
platni használva akkor csak áthúzzuk a használaton kívülire. Még úgy is
szoktuk, hogy ha épp nem főzünk csak sütünk, hogy fölé a főzőlapokra
tesszük ki a sütőből a tepsit. Persze, lehetne összevissza égetni is a
konyhapultot, aztán ezekamaipozdorjákozni.

Kíváncsi lennék mennyi munkával milyen tisztára sikerül a csempek közt
a fugát kitakarítani amúgy... :-)