[Epitesz-barkacs] királyi m2 -es hiradóban a harkály bontja a hungarocellt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Okt. 11., K, 10:54:20 CEST

vajk fekete wrote:
> nem tud enekelni, ezert kommunikacio celjabol is kopogtat. es kulon
> elvezi ha valami baromi hangos.

Ezt nem tudtam. Valami műsorban hallottam, hogy ha megbontják a hungarocellt,
amögött mindig az van, hogy keresnek valami rovart.

Ismerősömnek a faházát is megbontották elég tisztességesen. De nem összevissza,
hanem egy egészen konkrét helyen, és mindig ugyanott. Aztán sikerült felfedezni
a darázscsaládot, valami kerülőúton beköltöztek a burkolat alatti egyik zugba.

Ez is a rovarkeresős módi melletti érvként hatott.

Ha nagyon ráhajtanának a hangra, akkor autók, buszok tetejét is püfölnék, meg
hordókat, kidobott kondérokat, meg mindenféle ilyesmi hangos helyeket. Pl
háztetőket is, cserepeket, palákat, főleg nagyobb felületűeket. Szóval egy
kicsit kételkedek benne, hogy a dolog ilyen egyszerű lenne, de azért bogarat
ültettél a fejembe. Tehát vigyáznom kell, nehogy megkopogtassa a kobakomat egy
harkály. :-)