[Epitesz-barkacs] királyi m2 -es hiradóban a harkály bontja a hungarocellt

Lord-Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Okt. 12., Sze, 01:10:39 CEST

Nekem még noncs lehúzva a fal ragasztóval, csak fel van rakva a hungarocel, meg be van dübelezve, több mint két éve. Már másodszor kell purhabbal kipótolnom a tető találkozásánál a hungarocelt, mert a rohadt verebek alagutakat csipkednek bele és fészket raknak a lukakba. (dicsekvés on) Most meg innen New York-ból semmit sem tehetek. Mire hazamegyek, meg lehet, hogy fagyni fog.  Misi