[Epitesz-barkacs] munkavédelmi felszerelés

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Okt. 13., Cs, 14:29:13 CEST

Szervusz Attila!

> Ez arra pl jó, hogy sniccerrel bele ne vágjak a kezembe?

Ezt mondjuk kipróbálnám. Már a kesztyűn sniccerrel, csak úgy üresen.
De szerintem csak körültekintéssel, bevált kialakítású géppel szabad
dolgozni. Ebbe belefér a kétkezes gyári körfűrész, mert ott már nagyon
bénának vagy hülyének kell lenni, hogy rossz felé menjen. Ezek azért
hosszú idő alatt jól bevált formák, pl. nem véletlen, hogy
sarokcsiszolót használunk, és nem a motor tengelyével párhuzamos a
tárcsa tengelye. Meg persze ne meztelen dróttal kelljen indítani a
segédfázist (-:
Amikor most elvágtam az ujjamat, előtte volt jópár vágás, ami csak a
kartusban tett kárt, amit vágtam. Végig éreztem, hogy ez így nem jó,
mert tál nagy erő kell, szorul a kés. Itt kellett volna abbahagyni már
az elején, és más módszerrel vágni.
Így viszont láttam olyat, mit még sohasem: milyen egy húsba hatoló
vágás, milyen gyorsan tud belőle csorogni a vér, és miért nem érdemes
komoly felkészültség nélkül késes emberrel szembeszállni.

> A körfűrész ellen védett-e volna? Olyan cérnakesztyűnek

Szerintem csak az véd, ha ki van kapcsolva és van köztetek egy fal is (-:

szia: Balázs