[Epitesz-barkacs] munkavédelmi felszerelés

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Okt. 13., Cs, 13:53:38 CEST

2011.10.13. 13:49 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Tényleg néha megéri csupasz kézzel közelíteni dögerős gépekhez. Pl ha
> van egy eszterga, sikerül rámászni a forgó tokmányra, állat módon
> megsebesíthet, de ha a marha erős anyagból készült ruha akad bele, az
> akár halálos is lehet, ha körbetekeri az egész embert, és
> fordulatonként veri oda minden tagját a gépágyhoz, miután persze
> belehalt már az első forulatba is.

Igen nekem is ez az aggályom, hogy ezt mindenestül bekapja a gép
és letépi még a jövő hetet is.

Anno elsős szakközepes nyári forgácsolási gyakorlatomon mesélte
a csepel művekben a szaki, hogy egy hosszú hajú esztergályos túl
fölé hajolt a munkadarabnak, bekapta a haját a gép és letépte a
skalpját :-)