[Epitesz-barkacs] hidrofortartaly

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Okt. 14., P, 11:57:33 CEST

Szervusz Lista!

Beüzemeltem a hidrofortartályt a fürdőszoba fölött a padláson. Régen a
kút melletti aknában volt, de az szétrohadt, és meguntam ott lent
vacakolni vele. Ez rozsdamentes lett, félig a födémben van, félig
kilóg fölfelé a padlásra, ott kapott 20 cm hőszigetelést. Semmi
oldható kötés nincs fönt, csak hegesztett. Nincs benne gumihólyag sem,
viszont autószelepen utántölthető benne a levegő. Két lényeges
változás történt: egyrészt úgy néz ki a fürdőszoba, mint egy
világháborús német tengeralattjáró (pont olyan szűk és sok a cső :-)
Másrészt nagyon jó, hogy közel van a hidrofortartály, rendesen le
lehet húzni a WC-t, és az eddigihez képest a 3,5-4 m szintkülönbség is
segít.
Nem is értem, a házi vízrendszereknél miért nincs minden vízvételi
helynél egy hidrofortartály...

szia: Balázs