[Epitesz-barkacs] hidrofortartaly

cst maguspr at freemail.hu
2011. Okt. 14., P, 13:38:18 CEST

...mert a vízszerelők nagy része körberöhögne, mert nekik mást tanítottak,
másról van papírjuk...

...Te meg nem vagy  épületgépész kamarai tag, neked jogod van
barkácsolni, de nem kapsz ehhez a ketyeréhez, illetve
ilyen bekötési módra sem ÉMI és sem kamarai engedélyt....

én meg örülök neki, hogy fasza lett :-)

viszont ha lakhatási később lesz, valamelyik okostojás beleköt(het),
-- most nyílt listán nem adnék nekik ötletet -- arra fel kell készülni :-(