[Epitesz-barkacs] wc tartaly falba

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Okt. 17., H, 16:50:58 CEST

hmm. az enyem olyan, hogy volt egy vas szerelveny, amit a falra kellett csavarozni, ez szoritotta oda a tartalyt is. utanna leburkolatak az egeszet, es a vason levo ket menetes lukhoz lehetett csavarozni a kagylot magat. en felcsavaroztam a vasat a falra a hozzaadott tiplikkel, majd siman lefeszegettem. aztan vettem hosszabb csavart, feltettem azzal, es siman lefeszegettem. aztan begipszeltem a tiplit, hozzacsavaroztam, es masnap siman lefeszegettem. vegul vettem m8 vagy m10 menetszarat, feltettem atmeno csavarral, es a tuloldalt a vakolatban elgletteltem az anyat meg az alatetet. plusz mivel ez a vas ize egy konzol, ami eltartja a cseszet az igazi faltol, szepel tomorteglabol ala lett habarcsolva, hogy ne akarjon lehajolni.

vajk