[Epitesz-barkacs] wc tartaly falba

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Okt. 18., K, 11:18:06 CEST

Sziasztok,
Nekem is beépített tartályom van. Ebbe szeretnék egy kis (mondjuk fél
literes) tartályt beszerelni, amiben illatosított olaj van (most hoztak
ilyet a céghez, és tetszik).
Azt kellene megoldani, hogy minden lehúzáskor engedjen bele a tartályba
mondjuk fél-negyed köbcentit (de lehet, hogy még kevesebb kellene).
Ezt hogyan oldanátok meg? Hely, az ugye nincs sok.. Meg karbantartani sem
sokat szeretném.. Ez az olaj szerű valami elég híg. Ha lehet, mozgó
alkatrész nélküli módszer tetszene, de nincs biztos ötletem.
KI