[Epitesz-barkacs] Kazan fogyasztas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Okt. 17., H, 17:03:43 CEST

Sziasztok!

Vegre atepitettem a kazanom betapjat az eloirasos fix bekotesrol konnektorosra, hogy be tudjam tenni a fogyasztasmerot.

Stdby: (teli uzem) 20W
Keringtetes: 60W
Rendes uzem: 100W

Meg nem tudtam megmerni, hogy pontosan mi a helyzet ha csak a radatorkor szivattyuja megy, vagy megy a padlofutese is.

Van egy par regi tervem, meg uj otletem is:

 - milyen ellenjavallata van, ha a termosztat (vagy plane a melegvizkeszites termosztatja) helyezne aram ala a kazant (mondjuk kikapcs utan egy idozitovel plusz 10 perc), egyebkent az arammentes lenne. 20W az havi 700 forint

 - szokas-e/szabad-e egy relenek az egyik erintkezojere 230-at tenni, a masikra meg gyengearamot? a relet huzna meg a termosztat, es a rele kapcsolna a kazannak a betapot meg kulon a termosztat bemenetet.

 - erosen gondolkodom azon, hogy a kulso homerseklet mero ellenallast (kb16K) at kellene hidalni egy masikkal, amit a radiatoros termosztat kapcsol. igy beallithatnek olyan gorbet, hogy a kazan alapvetoen olyan langyos vizet csinaljon csak, ami a padlonak ok, es ha a radiatorok indulnak, akkor ugy teszunk mintha nagyon hideg lenne, ezert a kazan felvenne a homersekletet rendesen.

vajk