[Epitesz-barkacs] Kazan fogyasztas

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Okt. 17., H, 20:47:31 CEST

Hali!

A kazánt nem zavarja, hogy folyton kirúgják alóla a tápot? Nyilván el kell viselnie egy áramszünetet, de, hogy mit csinál az áram visszajövetelekor. Nincs-e valami addig betanult paraméter, amit elfelejt, vagy ilyesmi. Az enyém pl. egy darabig csattog-zörög-villog-öntesztel egy darabig ha visszajön az áram. Kérdés, hogy ezt folyamatosan is bírja-e.

Szerintem egy relére ne rakj erős meg gyenge áramot, ha ott valami gubanc van, akkor a kár biztos nagyobb lesz, mint amibe mégegy relé kerülne.

Szabolcs