[Epitesz-barkacs] lehet ide kepet kuldeni?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Okt. 20., Cs, 17:20:08 CEST

proba egy-ketto-harom

kerdeztem egyszer hogy mi lehet a csiszologeppel. most szetszedtem ujra. kommutatot patyolat, kefek szepek. viszont van egy ilyen paca az alloreszen.
nincs rajta luk ahol beleeshetett volna, es a gyarban sem eselyes hogy csinaltak, mert nincsenek benne forrasztott kotesek.

de akkor mi a fene ez? es okozhatja-e, hogy nem akar elindulni? ha meglokom, akkor elindul, de olyan kihagyogat, majd beroffen stilusban. utanna megy.

vajk