[Epitesz-barkacs] purhab pisztoly

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Sze. 4., V, 08:47:49 CEST

nekem 3000-es van. meg egy muanyag is, de azt hasznaltan kaptam, es par ev alatt vegkepp megdoglott.

az elso modszer, hogy a pisztolyon mindig van egy nemures palack. nekem mukszik evek ota. van hogy egy evet is pihen, elovesz, hasznal, eltesz.

van olyan tisztito folyadek, amit a palack helyere lehet tekerni, es oldoszerrel atfujni, de baromi draga, es az elozo modszer tokre bevalt.

az elejet nem szoktam a draga tisztitoval mosogatni, hagyom rakotni, es hasznalat elott sniccerel lepattintom.

tovabba a nitro is tok jol oldja, ha pucolgatni akarom azt hasznalok.

vajk