[Epitesz-barkacs] purhab pisztoly

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Sze. 4., V, 09:27:59 CEST

vajk fekete wrote:

> van olyan tisztito folyadek, amit a palack helyere lehet tekerni, es
> oldoszerrel atfujni, de baromi draga, es az elozo modszer tokre
> bevalt.

Nem is rossz gondolat, hogy egy kifújt flakonba az ember nitrót tölt
félig-háromnegyedig, aztán rátölteni PB gázt folyadékként. Normál aerosollos
flakonnal megcsináltam úgy, hogy ki is öblítettem előtte hasonló módon, csak
kevés nitróval. Így lett egy flakonom, amivel nitrót lehet kifújni. Nagyon
frankó felületek tisztításánál.

Hungarocellnél is tök jó, ha tuti ragasztást akarok pur habbal. A ragasztandó
felületekre fújva nitrópermetet a felület kissé feloldódik, ragadóssá válik
rövid időre. Ekkor mehet rá a purhab, és a ragasztás olyan lesz, hogy biztos nem
a purhab-hungarocell felületen fog szétválni, ha széttépik. Az esetlegesen poros
felületről meg simán leválhat idővel a purhab.